Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komentář Václava Nového z 12.3.2017: "V Bostonu jsem mel karieru, ale ne bydleni. President spol. Teleprocessing me uvedl do "Universitniho (te university) Klubu", tedy "The University Club", a ne "University Club", kde "The" se rozumi (Harvard) Univesity Club. Ed Cohen mi zajistil pozehnani hebrejcu. Jednou mi rekl: prijd v Sobotu do Brooklinu (vyslov Bruklajn) na vecirek. Prisel jsem, tam stovka lidi "schmoozing" pri vine, poptavaje se co a jak.

Tedy moznosti byly, ale dosazitelne ubytovani ne. Ne pro rodinu. Tripokojovy byt byl nedosazitelny. Na konci 80tych let i dvoupokojovy nebyl v nasem dosahu. Z naseho bytu na Exeter v Arlingtonu nas majitel slusne vykopl, kdyz se cervena linka metra prodlouzila az do Arlingtonu. Cesta do Cambridge na Harvard Square najednou byla otazkou 5 minut. Bylo snadne naplnit byt studenty a dostat dvojnasobek toho co jsme si mohli dovolit. Tedy "Go West young man", Oregon Ho! Tedy namer na Zapad, a praskni do koni, smer Oregon.

Pohlizeje zpet, chyboval jsem svym ciste technickym zamerenim. Jiste jsem mohl rict Normovi (Norm Rassmussen, president Teleprocessing), ze jsem si nemohl dovolit bydleni. Oregon a stejne Washingon se nezmenil, je to porad divoky zapad."

0 0
možnosti

J72a53r52a 79R40a98n20k

12. 3. 2017 5:56

Ctu Vas stale ze zvedavosti, jestli se vratite, protoze vidim, ze jste meli stale potize a styskalo se Vam. Mne rodice odvezli v 68. a nikdy jsem nelitovala, ted ziju na malem ostrove v zapadni casti Kanady.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS