Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Pokračování komentáře Václava Nového z 14.3.2017: "Na prednasce byla take skupina Slovaku. S temi jsem se v kratkych okamzicich mohl normalne bavit. Pozdeji cestou do Rapotina jsem se s nimi setkal ve vlaku. Dobre jsme se pobavili, protoze nejak ti Slovaci dobre chapali mou situaci. Tak jsem se naucil povazovat si Slovaciska.

Kazdy vecer jsem vzal Chrise do nektere pivnice: U Zlateho Tygra (nejlepsi), U Fleku ... atd. Chris si hrozne pochvaloval, zvlaste pivo. Jeden vecer jsem navrhl, ze pujdeme Ke trem pstrosum. Vstoupim do foyeru, povidam Chrisovi: ja to zaridim. Tak jdu a pozadam o dve mista, mluvice cesky. Vse rezervovano. Co treba zitra? Rezervovano, mame vsechno rezervovano az do pristiho tydne. Dobre tedy, my jsme tady na 2 tydny, zapiste nas na ten dalsi tyden. Momenticek, hned se podivam. .... Bohuzel! ten tyden je taky rezervovan!"

0 0
možnosti
BK

Komentář Václava Nového z 14.3.2017: "Proboha ne, cesta do Prahy! To je ma nejhorsi vzpominka z nasich americkych casu. Ja a muj spolupracovnik Chris Nicam jsme byli vyslani do Prahy nainstalovat nas vyrobek Mumps do Investicni Banky a pritom zaucit nase Prazske zakazniky. Vlastnik spolecnosti, ta svina, nam vyplnil pracovni kalendar asi takto:

a) let do Prahy pres noc. V 6am (nebo tak) v Praze se ubytovat,

b) 8 am byt v bance instalovat software. Vyzkouset.

c) 11am zacit prvni lekci uzivatelum

d) 12:00 prestavka

e) 13:00 pokracovani lekci

f) 18:00 navstivit prvniho mozneho zakaznika na listine

==============================

Utery, .... Sobota stejne jako na hore

Na lekce jsem nebyl vubec pripraven, nedostal jsem na to v praci cas. Musel jsem odvest svoji normalni, programatorskou praci. Vysledek se dostavil. Prednasky byly hrozne. Navic jsem si ani nevsiml, ze jsem casto presel, bez povsimnuti do anglictiny a mluvil jsem tak treba 2 hodiny bez toho, aby nekdo neco rekl. Bylo to hrozne. Prazaci byli ocevidne znepokojeni, ocekavali bozske dary nejvyssi kultury a dostali unaveneho, upoceneho emigranta." ... Pokračování v dalším příspěvku...

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 332x
Bezpečnostní analytik a občasný publicista.

Seznam rubrik