Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám prosbu. Nečtu Váš blog, protože jsem si chtěl počkat až na jeho ukončení, že si to přečtu vcelku. Kolik tedy plánujete ještě pokračování, abych zorientoval alespoň přibližně, kdy mám Vám věnovat pozornost. Děkuji předem.

0 0
možnosti

Dobrý den, z celkového rozsahu předlohy jsem teď asi ve 2/3. Bude ale záležet na tom, jak se příběh ve skutečnosti vyvine. Zatím jsem se také nerozhodl, v kterém roce blog uzavřu a zda bude konec pesimisticky otevřený nebo optimisticky uzavřený... Klidně se zatím začtěte a v celku si příběh můžete přečíst, až vyjde knižně :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS