Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Komentář Václava Nového z 18.4.2017: "Bila prupiska z Washington DC! V letech 1992 - 1996 jsem pracoval na vyvoji systemu programu SNOTEL (https://en.wikipedia.org/wiki/SNOTEL). Odtud bezte zde https://www.wcc.nrcs.usda.gov/snow/ a podivejte na rozsah prace.

Byl jsem zde "contractor" a vedoucim inzenyrem projektu. Navrhl jsem vetsinu systemu, s vyjimkou sitovych stranek pro internet. Navrhl jsem a zakodoval vetsinu komunikacnich programu, databazi, uzivatelske programy, programy pro zpracovani dat a tak dale. Udelal jsem vice prace nez cely zbytek naseho programoveho oddeleni. Vsechny me programy pracuji do dnesniho dne.

Pro me? Deset hodin denne, casto Soboty a Nedele. Muj boss, Garry Shaffer, pracoval jako svycarske hodinky: 8 h denne, 5 dnu v tydnu. Jinak byl prijemny clovek a nestal mi v ceste. Po uspesnem zakonceni Garry povysil a vetsinu casu stravil na cestach prednaseje jak ridit programatorske projekty. Ze svych cest mi privezl odmenu: Bilou prupisku z Washingtonu DC! Samozrejmne jsem nedostal pridano.

=========================================================================

Tak to tady chodi. Otrok udelal praci, otrok muze jit. V teto situaci jsem se octl nekolikrat predtim a nekolikrat potom. Byl jsem si vzdy vedom sveho postaveni, uboheho postaveni technickych kadru v U.S. of A. Mnohokrat -az do posud- jsem se stavil na svoje vlastni nohy, zatim bezuspesne. Neni to lehke ale ziskal jsem spoustu zabavnych historek."

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 332x
Bezpečnostní analytik a občasný publicista.

Seznam rubrik