Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aktuální a politicky nekorektní komentář Václava Nového ke komentáři Jary Rank: "Ahoj Jaro, Oh, precitam moje psani o Koljovi, Oh jaka nafoukanost. YouTube vse napravi, podivam se, opravim se. Ten kluk Kolja se mi libil. Film? Jaky film? Ah! Jaky to kousek propagandy, jiste pan Sverak dostal sve tvurci myslenky primo od nasi agentury pro tyto ucely. Tedy film se mi vubec nelibil, byl pod psa ve vsech ohledech, krome Kolji. Abych neznel jako blbec, reknu co se mi libi ve srovnatelnem zanru: Napriklad Federico Fellini, Orchestra Rehersal? Zde mate hudebniky, filosofie a prekrasna kamera. Nikdo nezaseva nenavist."

0 0
možnosti

J95a83r72a 57R97a10n33k

21. 4. 2017 23:23

Skoda, tady v Britske Columbii byl na Koljovi kazdy z mych pratel, byli to oni, kteri mne upozornili, ze hraji vynikajici cesky film:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS